Tjenare!!!

Idag gäller de... vi ska upp till Piteå?! Men jag e inte helt säker.. :)
Nu sitter jag här i mammas rum och kollar lite saker på Youtube med Ailin.
Som sagt vi ska ju upp till Piteå och jag har inte packat klart :/ inte så smart.. men vi får hoppas att vi åker imorgon istället då kommer jag ju ha allt klart. :D
Asså de har hänt massor som: Vi har haft kalas till Ailin och Javier, jag har varit på ett cafèe väldigt mkt, varit på olika kalas, varit ute med familjen och bara CHILLAT :D
Jag kan rekommendera ett cafèe och det är Lilla cafèet på söder :D
Här om dan så träffade jag en jätte söt kille :D Men han är för gammal D:
De är alltid samma sak man gillar killar man inte ska gilla?!?! Dom ska alltid vara äldre en va man är :S
Hinner ej skriva mer just nu, måste fixa saker :S
Foto på familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0