En dag med Gisela :D

Idag var jag tvungen att stanna hemma igen..  Men idag var de mkt roligare. Va med Gisela nästan hela dan, Först kollade vi på "Natt på Museet 2". Sen gick vi till pizzerian och köpte "frukost". Medans vi åt så kollade vi på "FINAL DESTINATION". Den var inte så läskig som Gisela hade berättat att den va. Efter vi hade kollat på den filmen så kollade vi på "Dum och Dummare". Sen va Gisela tvungen att åka till jobbet :( Då blev jag själv hemma.. det var lite läskigt att vara hemma själv.. Hörde lite ljud här och där.
Nu ska mamma gå.. då blir jag själv igen.. hmmm jobbigt läge :S
Vill se 2 och 3, men jag vågar inte göra de själv....
GISELA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0