En dag med Roxy :D

Idag vaknade jag typ vid 9 tiden, åt frukost med Gisela och Roxy :D 
Efter vi hade ätit så gick Gisela, då bestämmde jag och Roxy att vi kanske skulle åka till Skärholmen och kolla lite där :D 
Vi fixade oss, sen åkte vi in till Skärholmen. Det fanns inte så intressanta saker där så vi drog till liljeholmen. Där fanns de typ samma saker :S Men roxana hittade några shorts som hon gillade, som hon oxå köpte :D Sen blev vi hungriga, så vi gick till McDonalds och åt.. de va gott :D
Ååå juste, jag var skyldig Roxy en glass så jag köpte den idag :D
Sen gick vi hem från liljeholmen, åå de va skit varmt :S
Nu är jag hemma med Roxy... Mamma, Marisela och Max e någonstanns vid berget och grillar :D


Roxys Shorts :D


Roxy igen.. hahaha :D


Jag åå Roxy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0