Hello :D

Nu i två veckor har jag praoat. Jag paroade hos min mamma, som jobbar i ett dagis i köket. De va ganska kul faktiskt.
På måndag så börjar jag skolan igen, men vi ska bara ha skola i en vecka för sen vecka 44 så har vi höstlov.

Jag har faktiskt gjort ganska många saker den här tiden:
- Handlat massor av kläder (ovanligt)
- Varit ute med Roxana ganska mycket
- Skämt bort mig ganska mycket :/
Kommer inte på något just nu men men
Dom här senaste dagarna har vi haft en målare här hemma... De kanske inte är en riktig målare men han har jobbat som de innan. Men de är min brors kompis Andreas. De var typ för två dagar sen han blev klar med köket och nu håller han på med vardagsrummet. De kommer att bli jätte fint :D
Om ni kommer ihåg min brors hund Ziggy, så har alla sagt att han har vuxit jätte mycket. Men jag tycker att han är lika liten sen han kom hem för första gången.
Men kommer inte på något mer så jag ska nog sluta nu
CHAOOO <3 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0