Dagen

Började 10 i 10, och hade matte i 20 minuter. Efter hade vi 2 delar i nationella prov i Engelska. Vihade läsförståelse före lunch och hörförståelse efter lunch. De gick säkert jätte dåligt, som alltid.
Det blev ingen fotboll för min del, eftersom Marcello gick på kryssning istället. Skulle inte vara samma sak att vara själv där med alla Marcellos kompisar... Istället var jag hemma och tog de lungt. Var nyss ute på promenad med Ziggy. De är sista promenaden för idag. Ska faktiskt lägga mig nu eftersom mama just kom hem.
Idag var Roxana hemma en stund men så gick hon igen :( Börjar faktiskt sakna henne...
Länktar så till 21, då får jag träffa ..... :)

Kolla vad man hitta... hahahahha
God natt Folket! ♥

Kommentarer
Postat av: ailin

hahah :) vad söta vi va

2011-04-09 @ 13:08:36
URL: http://latorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0