Dagens....

Hello.. Idag har det varit en allmänt seg dag. Vaknade inte när jag skulle. Vi skulle springa 3 km på idrotten. Och jag var sist hehehehe... Sparng typ inget. För att de ska gå bra på löptestet får man väl gå ut och springa på påsklovet.. Ska försöka iallafall...
Blev nyss klar med tvätten, då har man alla kläderna tvättade. Awesome! :)
Ska göra matte nu. Hörde att på Onsdag ska vi ha nationella prov i Engelska, ska då skriva en uppsats. Den dagen jag tänkte stanna hemma. Knas!!
Vet ej om jag orkar gå till skolan den här veckan, men ska försöka iallafall.
Nu är jag hemma själv, hehe igen.... Men Ziggy är här

Måste börja röra på mig nu... Kanske skriver senare..
Chaoo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0