Home

Idag har jag varit hemma, kunde inte sova så bra igår för att jag hade huvudvärk..
Men ska gå till skolan iallafall imorgon.. Har varit med Ziggy hela dagen. Va ute med honom för en stund sen, asså fan vad de blåser ute. Vi struntade i de och sprang runt och lekte.
Jag tror alla har en person som är taskig och retar en, de har jag iallafall och de är Marcellos kompis Andreas. Allt jag gör är fel. Hade en grej i håret som skulle göra att håret blev finare och så att de inte sliter så mycket. Då kom han och ska börja reta mig. Och idag när jag loggade in på facebook så skriver han så här:
Men nu ska jag vara lite social och leka lite med Ziggy han verkar inte ha så roligt.. Han sitter här brevid och gnäller på mig..
Älskar hans miner han gör... HAHA.. och så får han blåa ögon med blixt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0