Mosquito!

Har gjort lite olika saker idag. Som städat rummet (dammsugat och dammat) känner min ganska stolt att jag fick de gjort.. Jag har oxå typ hela dan sutit framför datan och lyssnar på låtar, gjorde ett konto på youtube. Så jag kunde göra en spellista istället för att byta låt hela tiden.
Kom hem för typ en timme sen. Va i aspudden med Marre och Emir å spelade fotboll. Jag spelade med Ziggy.. Gick inte så bra.. hehehhe Har märkt att de börjar komma Mosquito asså myggor. Gillar inte alls de. Ziggy gillar visst att fånga dom medans dom flyger och sen äta dom.. SKUMT!
Nyss hoppade jag in i duschen, de var ganska skönt :D
Messar med min polare Angelica, tycker att ni borde kolla in henes blogg http://ambj.blogg.se/
Ska nog snart lägga mig eftersom de blir skola för min del imorgon..
Chaoo♥
(Har inte lagt upp bilder eftersom jag inte har en kamera, och jag brukade låna giselas.) :(
Bjuder på en gammal bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0