Today!

Tjenare!
Idag vaknade jag typ 12 halv 1 på dagen.. Inte så tidigt hehe
Har tvättat typ hela dan och fixat rummet. Känns skönt att nästan bli av med de...
Var nyss ute med Marcello och Ziggy och gick en promenad. Vi gick också förbi en affär och handlade cola och nötter.. Vi skulle ha en film kväll men datan funkar inte.. Marre sitter i rummet och försöker att få på datan..
........
Awesome, den funkar nu!!!!!!
Nu blir de en rolig fim..
Ska lägga mig efter filmen och sova ut. För på måndag har jag skolan, jag vet att de är Påsklov men jag måste göra klart saker som jag inte är klar med. Tror de blir ganska kul. Eftersom de bara kommer vara Spiros, Angelica, Franco och jag..
Kommer ej att skriva senare så det får bli en God Natt till er...♥
(Hoppas du är glad nu Marre Junior.. :).)
En bild på tvättmaskinerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0