:)

Min dag har varit både och.
Har gjort klart min matte läxa och bild läxan går inte så bra. Så får bara lämna in den på Måndag..
Är skit trött... Kommer säkert decka på soffan..
Pluggar, nästan somnar...hehehe

Kanske i helgen ska jag och mama köpa skor. Hon ska betala för ett par och jag för ett.
Efter de kommer jag att vara pank, så då måste jag spara pengar. Eftersom jag vill köpa en vågtång.
Hade tänkt mig den här: den kostar typ 250-300 kr.
Nu ska jag kolla på en film med Marcello och sen lägga mig.. :D
Chao ♥

Kommentarer
Postat av: Sven-Göran Magnusson

Jag har en sådan vågtång. Säg till bara om du skulle vilja låna den någon gång.

2011-04-28 @ 23:17:52
Postat av: ailin<33 torres

:) haha

2011-04-30 @ 10:11:30
URL: http://latorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0