Varm och solig dag

Som ni flesta vet har det varit väldigt varmt. Kom nyss hem faktiskt.
Jag var ute med Marcello, Roxana, Raffe och en av Marcellos tjejkompis. Och så var hundarna med, asså Ziggy, Romeo och Chico.
Vi satt och lekte, pratade och badade hundarna. Tror faktiskt Ziggy gillade de, men i början var han bara lite blyg. Men sen blev det bra. Själv blev jag jätte blöt och lerig. Trevligt...
Nu tror jag att jag ska ta de lungt och sätta mig framför tv:n. För imorgon är de skola... BuHU :(
Tänk er de är bara en och en halv månad kvar tills vi slutar hela 9:an. YES!! AWESOME!!!
Bilder från idag:
På väg till stället :D
I början när Ziggy badade
Roxana                     Raffe              Marres Kompis
Chico :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0