OJ!!!!

Jag borde fan skämmas!! hehe. Fan vad jag är dålig på att uppdatera. Men har faktiskt haft fullt upp.
1: vi har gjort om alla rum. Vi började städa förra måndagen och blev klara på Lördagen.
2: I torsdags var jag faktisk på Don Omar konserten. Den var så jävla grym!!! Tror att det är de bästa jag nånsin har gjort i mitt liv. Ångrar ingenting faktiskt!!
Snubben är så jävla snygg!!!
3: Vi firade Roxana i Lördags. Det var skit kul. Hade jätte trevligt.
4: Har varit ute ganska mycket.
Men snart börjar skolan :( Vill verkligen inte börja. De är så skönt att inte göra någonting.
Idag har Gisela och jag köpt lite grejer för att göra smycken. Ska göra värsta smycket!!!
Men nu kom Marcello och Ziggy ska umgås lite med dom :)
Hej då!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0