26 December

Hello!
Idag är det Måndag. Som ni vet har det varit Julafton. Vi hade jätte mysigt här hemma. Vi var väldigt många. Do  som var här vart Mamma, Osciel, Valentina, Micke, Mariane, Marcello, Gisela, Roxana, Daniel, Mariana, Raffe och hundarna. Först åt vi vid 10, sen kollade vi på smurfarna. Sen vid 12 öppnade vi presenterna.
Efter de så kollade vi på film och bara pratade.

Några saker jag fick var skor, hårfön, presentkort, kläder, en lampa och lite till.
Älskar skorna som jag fick av Gisela! :) Ska visa er.


Imorgon ska Gisela, Mariana och jag åka till stan och handla lite.
Vet inte om jag ska stanna hemma idag eller gå ut. vi får se!

Bjuder på en låt av min favvo artist!! Såklart är det Daddy Yankee!!!!♥



Chaoo!! See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0