Opps!!

Har tyvärr inte haft tillgång till en dator. Så kunde inte blogg. Men de är ju inte mitt fel.

Nu sitter jag i mitt nya rum. Har ett helt eget rum nu, känns så himla skönt. De är t o m lila! Ska snart köpa en webbkamera så jag kan ta foto på mitt rum och ladda upp de här.
Idag har jag varit med syster Mariana i sickla centrum, köpte med mig ett armband. Love it!


Snart ska vi kanske en film, vi kollade på The Time imorrse, GRYMT bra!
Imorgon ska jag tvätta mina kläder, klockan 10 på morgonen. Annars har jag nästan inga rena kläder.

Har nästan inga dagar kvar i skolan sen är de lov!! Har lov den 22, det blir awesome!
Börjar bli skit trött på skolan. Orkar lixom aldrig gå. När jag väll går dit brukar jag bara sitta i korridoren och vara med kompisar. Så det kommer bli skönt med jullov!

Igår klippte jag Marianas kompis hår. Det blev lyckat för både hon och jag gillade det.

Har fixat en twitter nu så ni kan följa mig även på de http://twitter.com/carolinebasaez.

Ska nu göra något annat så. skriver senare eller imorgon. See ya! ♥

Bjuder på en väldigt nice låt av One Direction!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0