Äntligen!!

 Hello..
Kom nyss hem från skolan. Idag var de skridskor åkning. Men de visste jag ju inte, och jag har inte heller skridskor å jag gillar inte åka. Så jag fick ta en promenad med mina fina vänner Petro, Cindy, Ebba och Sofie.

Min helg var faktiskt underbar, fick både hänga med mina två stora systrar Mariana och Gisela. På Lördagen så åkte mamma till någon fest. Och Roxana och Marcello åkte till någon fest i Slussen. Då skulle jag bli själv, men då ringde jag Mariana och frågade om hon vill komma och hänga :D Så vi hyrde två skräckfilmer The Uninvited och The Tale Of Two Sisters. Jag vet att de samma film, men de kom vi på när vi hade sett ena av filmerna och var i mitten av den andra.. smart va?
Sen på Söndagen åkte Gisela, Mariana, Roxy och jag till Skärholmen och kollade runt. Sen åkte vi till Malin (Marianas och Giselas kompis). Det var faktiskt oplanerat, så gjorde vi piroger. Och så klippte Malin mig :D
Jag tycker de blev skit fint, de är faktiskt ganska skönt att ha kort hår :D
Tog en bild nu men har uppsatt hår nu. Ska ta flera sen.

Chao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0