God Morgon!

Good Morgning!
Vaknade nyss, eftersom jag la mig ganska sent igår. Vaknade mitt i natten och frös skit mycket så fick sova med en av Marcellos tjocktröja.
Igår föeljde jag med Mamma till en grej, asså de är en Chilensk sak, där ëtt band spelar massor av sånger. Och andra dansar. Det är typ bara danser som Cueca. De finns också massor av mat :) de gillar jag..
Stör mig lite på mamma, efter som hon sa till en snubbe igår att jag gillade att spela gittar. Men att jag också ville lära mig mera. Men de vill jag ju inte. Så den där snubben bara du kan ju komma på Onsdag då mamma har cueca letion. Men jag ska faktiskt inte gå, eftersom jag inte fick välja själv.
Men de var de som hände igår, vet inte alls vad som händer idag.
Men ska väll börja röra mig från sängen och käka frukost.
Chao♥

En morgon bild! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0