Hemma :/

God Morgon!
Sitter här hemma med världens huvudvärk. Jag orkar inte mer, de är så jävla jobbigt.
Mamma kommer att boka en tid hon optikern och så får vi se om jag har något problem med ögonen. Om inte, så kommer vi boka till hos någon läkare. De är många som tror att jag har migrän.
Igår kom Gisela och Catalina hem vid typ 2 tiden. Fick ett fint armband av Gisela. Och kakor hehe.
Jag orkade in kolla på Festival de Viña igår, men ska kolla på den idag, eftersom Americo kommer.
Imorgon har vi halvstudie dag.. love it. Och sen på Torsdag har vi hel idrottsdag, jag ska spela bedminton. Sen nästa vecka är det LOV.
Idag ska jag väll bara ta de lungt.
Ses senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0