Home Sweeet Home!

 God morgon!
Kanske inte god morgon för mig men kanske till er. Själv vaknade jag vid 6 och somnade vid 4. All tid innan har jag inte kunnat somna.
Så mamma ringde skolan och sa att jag skulle stanna hemma. Och var tvungen att byta mötet.
Nu sitter jag här med tjocktröja, mjukisbyxor, halsduk, strumpor och med tofflor men jag fryser ändå. Kanske börjar bli sjuk. :(
Blev lite rädd imorse när jag kollade på tv, så plötsligt så går hela strömen. Försökte sätta på den men den hade gått i hela lägenheten. Men efter typ en timme kom den tillbaka.
Nu ska jag gå diska, har lovat mamma... Orkar inte men måste. 
Sen tror jag att jag ska gå ut en sväng med Ziggy. 
Men vi hörs senare, tror jag ;)
Chao ♥

Ni får en bild från igår..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0