Huvudvärk!

Tjenar alla där ute!
Kom hem från skolan för ett tag. Kan faktiskt inte blogga så mycket idag. Vet ni varför? Jag ska plugga! Känner mig faktiskt mig ganska stolt, att jag tar de på eget ansvar.
Idag var de en låååång dag i skolan, kanske inte så lång med så kändes de iallafall. Har haft sjukt ont i huvudet i flera dagar. Vet faktiskt inte varför, och ja jag dircker faktiskt tillräckligt med vatten om dagarna.
Hade så här förra terminen också, fick väldigt mycket frånvaran. Men de e inte mitt problem. Ska till skolan imorgon men om jag har för ont ska jag då gå hem.
Men nu ska jag faktiskt gå och börja with my homework!! Tråkigt men får kämpa.
Om jag verkligen kämpar och blir klar snart kan jag kanske skriva ett till inlägg.
CHAO ♥
(gammal bild) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0