Home!

Tjenare!
Hade en ganska kort dag idag. Hade bara tre letioner. Det var faktiskt ganska skönt, sådär sitta dan i veckan.
Nu har ju snön också kommit tillbaka, tog typ en 20 minuter för mig att komma ner till skolan.
Igår hade vi ju ett till nationellt prov, då skulle man skriva en uppsats. Jag valde att skriva ett brev om mitt intresse till en stupenium grej. Men de gick helt okey. Får vi hoppas ;)
Min bror Marcello sitter nu fast i Sture by och kan inte komma där ifrån, så nu är det jag som tar hand om lilla Ziggy. Var nyss ute med honom, och fan vad vi lekte sönder oss. Själv var jag helt snöig när vi kom in.
Just nu dunkar jag musik och försöker att leka med Ziggy, men han är för trött.
Snart kommer Roxana hem!! :D
Chao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0