O´learys!!

Tjenare!!
Slutade halv två idag och sedan gick jag hem. De va en ganska kort dag.
Men efter skolan gick jag hem och fixade mig, för jag skulle möta Mariana i Örnsberg. Då åkte vi till Liljeholmen och kollade runt i olika affärer. Vi får inte missa att vi var på O´learys och åt. Där jobbar ju Gisela så hon var våran servitris. De var underbart gott. Jag måste säga att man måste gå och äta där. Rekomenderar de verkligen. Jag och Mariana larvade oss ganska mycket, och vi skrattade så himla mycket. Jag har alltd kul men henne. Love to you! ♥
Efter de gick vi runt i några andra affärer, Mariana handlade lite saker. Hittade ett klädersplagg som jag älskade.
Men nu ska jag gå ut med Ziggy och träffa Mariana igen, vi ska ha en scary movie night!!
Har haft en UNDERBAR dag med Syster Mariana och tror de kommer forsätta så!
De är den här jag vill ha!! Love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0