God Morgon!

Vaknade typ för en halv timme sen. Har det jätte tråkigt för alla bara sover. Syster Gisela gick typ för en kvart till jobbet.
Vet inte exakt vad jag ska göra här hemma idag, förmodligen bara sitta framför datorn hehe ;)
Igår Kom jag hem vid typ 3 och somnade hos Gisela, sen kom mamma och då åkte vi till Liljeholmen. Där skulle dom handla mat. Efter när vi hade kommit hem så ville jag baka någon, och de ända som fanns hemma var en tårtbotten. Så jag var tvungen och gå ner till Willys och handla lite saker igen.
Senare på kvällen kom Gisela hem, och var då tvungen att åka till tandvårds akuten. Och då följde mamma me henne. Sen blev de ganska sent så jag gick och la mig.
Men jag vet att imorgon ska Mariana hit och hjälpa mig med SO och Musik läxan. Så imorgon blir de bara att plugga hela dan.
Håller på att klia sönder min handled ;( de gör sjukt ont.
Chao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0