Then it begins again...

Då började det igen asså jag menar skolan!!
Idag var de första skoldagen, de va ju kul att träffa kompisarna men inte de andra.
På idrotten hade vi basket, så vi blev uppdelade i 3 lag. De lag som inte spelade fick göra 100 situps, 50 armhävningar och 40 kommer inte ihåg vad de heter. (hehe) Det var sjukkt jobbigt!
I Februari ska vi göra våran första insökan till gymnasium, men jag har ingen aning om vad jag ska söka in till. Om jag ska vara ärlig så vill jag inte ens forsätta plugga. Men om jag säger de till någon så blir den ellr dom personerna bara sura. De känns att om jag börjar i en gymnasium skola så kommer jag inte palla och då blire att jag kommer att börja skolka. Men vi få se vad som händer!
Chao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0