Fredag och Lördag!!!

Jag vet att jag suger på att uppdatera. Men nu är Marcello inte hemma så jag snodde hans data!!! :D
Men ska nog berätta om de två bästa dagarna i mitt liv!!
I Fredags tog Marcello hand om Ziggy, Mambo, Kiara och Kaney. De var så himla skönt att träffa Ziggy igen. Men de kanske inte va så bra. Det kändes jobbigt att se honom som han var. Han har blivit jätte duktig, men de är nåt som inte är bra. När jag såg honom och tänkte efter känns de som allt som har hänt honom, och så han blev är mitt fel. För jag kunde ha gjort bättre ifrån mig.
Men sen på Lördagen fick jag ta hand om alla fyra hundarna. Sen kom Mariana och hjälpte mig. Det gick bra tror jag, men några säger att det gick jätte bra. Hoppas de. :/
Men jag känner att efter dom två dagarna saknar jag Ziggy bara mer och mer. Jag är så orolig för vad som kommer att hända. Kommer han tillbaka? Kommer jag få se honom igen?
Varje gång jag bara får upp tanken vad som kommer att hända med honom, så börjar att gråta hela tiden!!!
Han är mitt allt, jag vill bara att han ska må bra. Han gjorde mina dagar. Sen han gick så har de alltid kännts så tomt. Överallt! ♥
Vi får se vad som händer. Nu ska jag lägga mig.
God Natt!
En gammal bild
En bild från Fredags
Kaney  Ziggy  Mambo  Kiara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0