Igår!

Igår var jag med Mariana, Raffe och Patrik. Vi var och kollade på Transformers 3. Så jävla grym film. Blev kär i bumblebee. Han är så himla söt! Jag vill också ha en sån robot/bil!
Men jag rekommenderar filmen. Rolig är den också!
Men sen åkte jag och Mariana till Liljeholmen och åt på McDonald´s, jag åt en plusmeny bara för att få ett coca cola glas. Efter de tog vi bussen hem till Mariana, och hämtade en film och kollade lite på hennes nys systemkamera. Sen gick vi hem till mig och kollade på Burlesque. Rekommenderar också den filmen, sjukt bra. Och grym.
Åå juste träffade också Michelle och Hemen på Pizza Hut. Dom är så söta tillsammans!!
Ni får Dagens Outfit från igår:
Tjocktröja/tunika: H&M
Linne: Cubus
Leggings: Ginatricot
Och så hade jag mitt Peace halsband :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0