Onsdag & Torsdag

God morgon!
I Onsdags var jag först hos min mamma och träffade hennes jobbar kompis. Ganska skön kille. Sen åkte jag till Giselas jobb i Liljeholmen, jag skulle ju bara hämta kameran. Men så blev det inte. Jag var där i 12 timmar typ. hehe Typ hela Giselas arbets pass :) NICE!
Men kom typ aldrig där ifrån, för Malin som jobbade vid baren gav mig typ 3 stora alkoholfria drinkar. Tror inte jag har kissat så mycket som den kvällen. Vid typ 9 på kvällen så gick jag och mickis till hemmakväll och hyrde 3 filmer. Efter dom hade stängt så kollade vi på en film. Den var faktiskt väldigt bra, bara att sluter SÖÖÖG!!
Vi kom hem typ vid 3 hahah :)

Igår åkte jag, Maiana och hennes lillebror till Raffe, asså hennes storebror. Vi skulle träffa på lilla Kiara. Skit söt!! Det är en Amstaff blandning med något. Alltid när jag såg henne tänkte jag på min lilla Ziggy!! Fan vad jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0