Random...

God Morgon folket!!
Fick ett samtal av Mariana imorrse kl halv 11. Det var typ då jag vaknade hhhee.
Såg då att Roxana var här.. Äntligen hehe. Det var roligt. Men bara för en stund sen så gick hon. Hon skulle träffa hennes pojkvän..
Själv försöker jag få tag på Gisela, hon lovade mig att hon skulle komma hem igår kväll.. men det hände ju inte.
Vill låna kameran av henne. Om hon jobbar får jag åka och hämta den där.
ÅÅh.. Glömde att berätta att Ziggy inte är här hemma. Vet faktiskt inte hur länge han ska vara borta. Men det är för att Marcellos kompisar skulle typ "träna" honom. Hoppas bara att det hjälper. Fattar verkligen inte. Det känns bara så tomt här hemma utan honom :(
Chaoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0