Min månad!!!

Tjenare.. Eftersom jag inte har skrivit på väldigt länge, så skriver jag ett lite längre inlägg om vad som har hänt..
Första var att Roxana min syrra har tagit studenten. Är så glad för hennes skull!!! Vi fick skit god mat och goda bakelser( som jag och Valentina bakade) :) Själv var jag uppe till 4 på morgonen, då Marco, Roxy, Marre, Gisela och Bastian gick ut och festa. Vi hade så roligt här hemma!!
.....
Har haft bal!! Inte så intressant va! Men det var kul faktiskt. Först åt vi, sen blev det en massa massa dans ;)
Vet inte vad jag ska skriva om de. Ni får en bild hehehe

Trevlig bild va!!
...
Idag hade vi skolavslutning. De känns bra och dåligt.. Bra för att jag har längtat att komma bort därifrån! Dåligt för att kommer att sakna ALLA!! När jag just gick ut från kyrkan kom Cindy och kramade mig. Så började hon gråta jätte mycket. Så jävla söt hon är!!!! Älskar dig Cindy!!!
Fick oxå mina betyg!!!!! SKäms över dom hehe...
Har inga bilder just nu men sen kommer en massa bilder tror jag hehehe....
...
Har köpt lite saker, jag får ta bilder så ni får se :)
CHAOOOOO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0