Min helg

Tjenare..
Har inte skrivit på hela helgen eftersom jag inte har varit hemma. Från midsommar har jag inte varit hemma. Har varit hos min storasyster Valentina. Jävligt skönt att komma bort lite.
Men på Midsommar var jag med Micke, Valentina och hela Mickes familj i Farsta Gård. Vi hade någon sorts knutkalas. Det är typ när alla tar med sig något att äta. Det var jätte kul. Vi var där i 5-6 timmar. Sen följde jag med dom hem och sov där.
I Söndags åkte jag med Micke och Valentina till vällingby. Hade så jävla ont i magen den dagen. Men annars var allt nice. Valentina köpte lite saker till mig som deo och mascara :)
Kom hem igår. Och Valentina, Micke och Marianne åkte till Irland. Dom ska se Bon jovi, tror de stavas så ;)
....
Igår gick jag till Marianas jobb, så söta tanter :)
Sen åkte vi till Liljeholmen, Marre köpte lite kläder till mig :) Hon är så snäll. Hon är som min storsyrra.
Men det var två leggings och tre tröjor. :D
Efter en stund åkte vi hem och jag somade på soffan, jag var så jävla trött.
Sen var jag "tvungen" att åka till Sätra för att hämta MArcellos mediciner. Och samtidigt fick jag en tavla som Issa hade gjort till MArcello. Det var en bild på honom och Ziggy. Saknar Ziggy EXTREMT myket :(
Vid halv 8 var vi vid Jensens Biff House tror jag den heter. Jag och MAriana var där med Raffe och åt. DEt var riktigt nice.
...
Idag ska jag på picknick med Marre, Malin, Noelia och kankse Ida.
Tror vi ska åka till Fruängen.
Det var nog allt, jag får ta foto på allt jag köpt och fått när jag kommer hem.
CHAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0