Min helg!

 

Hello har inte skrivit så mycket, men det beror på att jag är allmän seg...

Igår var jag först i skolan. Efter åkte jag till Liljeholmen och mötte upp Syster Mariana. Hittade ett par jätte fina solglasögon som jag snart kommer att köpa :D

Sen kom vi hem, och här var Roxana, Felix och Marcello. Var skit nära få en dusch av Roxana, men sen kom Felix och Marcello. Men som tur blev det inget. Värsta lyckan man har.. :D

Lite senare gick jag och Syster Mariana ner till Aspudden och handla lite på ICA, sen hyrde två Skräckfilmer :D

Det blev Creep och en skit dålig zombie film som typ heter the last living eller något sånt.. hehe orkar inte gå kolla..

Idag ska jag bara vara hemma, kanske gå en lång promenad med Ziggy :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0