Skola igen!! :/

Hello..
Idag började vi skolan igen.. Skit jobbigt. Är skit trött just nu.
Har sagt ordet jag inte får säga igen så jag får inte kolla på TV den här veckan och sen nästa vecka får jag inte logga in på datan. De är skit jobbig. Men man får väl lära sig av sina misstag, som jag nog aldrig kommer att göra.
Men nu väntar jag på Syster Mariana som ska komma sen och hjälpa mig med läxan. Den är till imorgon eller på
Onsdag.
Idag i skolan så frågade våran syv lärare vem som vill följa med till universitetet, och alla skrev utom jag. För jag vet att jag inte änns gå kvar i grundskolan. Och sen kommer jag knappt orka gå i gymnasitet. Så den dagen som de åker så ska jag stanna i skolan och ta igen de jag ligger efter i.
Men ska gå kolla när mamma dansar Zumba, de är skit roligt. Jag skrattar nästan alltid så att jag gråter. HAHAHA
Glöm inte att jag inte får vara inne på datan nästa vecka så de blir ingen bloggande då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0