Today!!

Hello!!
Idag var jag i skolan, fick reda på att jag också ska göra nationela prov i matte. De tycker jag är väldigt konstigt. Jag vet att jag inte kommer att klara de. Som i svenska, max poäng var 14 och jag fick 12. De har hänt hela tiden. Men de spelar ingen roll.
På engelskan håller vi på att göra skräckfilmer. Nästa vecka ska vi börja filma, kommer bli skit roligt eftersom att de blir som en tävling. Asså tjejerna mot killarna, vi är en ganska liten grupp.
Våran film kommer inte bara vara skräck, den kommer vara skräck/komedi. Haha idag när jag fick reda på en sak jag ska göra under filmen, började jag skratta så mycket att jag blev kissnödig.
Just nu chattar jag med min Kompis Angelica!! Och väntar tills jag ska skölja håret. Har en inpackning, hoppas de blir bättre i håret.
Ya thats meeee!!! heheh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0