-

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva.. Känner att det är ganska ensamt här hemma, efetrsom Ziggy och Marcello inte är hemma :(
Kom hem vid typ 3-4 från skolan idag, råkade somna på soffan :/
Så nu är jag ganska pigg, men får se vad jag gör..
Igår var jag lite dålig i magen, efter jag hade vaknat så kände jag samma sak. Så min middag blev, Ett glas apelsin juice och sallad med bönor. Det är så j*vla gott, iallafall mamas. ;)
...
Vi får se om mama har pengar, och om hon har det så ska jag köpa skor imorgon. Men jag vill inte gå själv och Roxana har ont i benet så hon kan typ inte gå. Och Gisela jobbar säkert. KNAAAAAASSSSSSS!!!! Får väl bara gå själv....
Seeeee you tomorrow!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0