Ibland har jag bara tråkigt.....

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Mörkbruna
2. Hur lång är du?: Bra fråga...
3.Vilken hårfärg har du?: Mörkbrunt
4. Långt eller kort hår?: Mellan
5. Piercingar?: Nope 
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: En blandning mellan gröna och bruna :D
7. Hur lång skulle du vilja vara?:  Jag trivs med min längd
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Svart eller lite ljusare
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Långt
10. Skulle du vilja ha piercing?: Just nu bara en :) (tungan)
11. Har du lätt för att bli brun?: Vet inte brukar inte sola så mycket...



Mörkbrunt hår :(


 

 

Kärlek
21. Är du singelJa
22. Förhållande med? - 
23. Ditt längsta förhållande?: 2 månader
24. Med vem då?: haha de du
25. När någon säger din första kärlek?: Har aldrig varit kär
26. Har du varit/är riktigt kär?: Nej
27. Gillar du någon just nu?: Jag vet faktiskt inte , haha
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: ...
29. Vill du vara singel?: Det beror på.... Men det är faktiskt ganska skönt..
30. Vill du gifta dig?: Nej faktiskt inte...
31. Vill du ha barn? Helst :)
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: -

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? aa... vet faktiskt inte
33. Den vän som du har känt längst? Angelica tror jag
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? Flera bra kompisar ;)
35. Någon du saknar att umgås med? Camila :(
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja många :(
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Yess!
38. Den du har mest minnen med? Många!!
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Jag tycker om alla mina vänner =)

Some awesome friends!!♥



Senaste du
11. Åt ?: Bröd
12. Drack?: Te :)
13. Fick sms av?: Roxana
14. Du kysste?: De vill ni allt veta va ;)
15. Senast sa du?: Gå duscha du...
16. Kramade?: Min broder Marcello
19. Du spydde?: Länge sen
20. Du skrattade riktigt mycket?: Kommer inte ihåg, men det var inte så länge sen

 

 

Övrigt
42. sport?: Jag sportar inte, och det är sellan jag kollar på sport. Kollar mest på fotboll om jag då kollar
43. galen eller lugn?: haha Både och :D
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Själv gillar jag inte att sjunga, så det blir lite svårt
46. Har du hört att du borde bli modell?: Nej
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Ehhh... kläder!!
50. Vad tänker du på just nu?: Borde plugga, men pallar inte :D



En bild på när jag pluggar, som jag borde göra ust nu.. hehhe

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0