13/11-2011

Sitter just nu på sängen och kollar på Alvin och Gänget och dricker redbull.
Har varit hela helgen hos min syster Valentina. Idag har vi firat farsdag till våran mamma :)
Imorgon har jag skola.. tråkigt men roligt, nice va? Har Frisör och matte. Frisör, yeeeaaah.. Matte, :(
Har också utveklingssamtal, hoppas de går bra :/
På torsdag fyller jag år så ska vara vara nästan hela dagen med mina syskon Valentina och Gisela. Asså efter skolan.
Nu ska jag kolla klart på filmen, sen ta bort sminket, borsta tänderna och sen lägga mig och sova!!!!
Ska Försöka skriva lite oftare, eftersom nu har jag en data som jag kan använda :)
Justtee glömde nästan har bytt rum, "bor" med Gisela nu :)
God natt Folket!
En bild på mig och Ziggy som jag älskar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0