Ojjj!!! det var länge sen!?!?!

Ska jag vara ärlig så har jag inte pallat att skriva. Har blivit så jävla lat sen jag började skolan. Man blir så jävla trött!
Har faktiskt gjort ganska  mycket!!
Orkar faktiskt inte skriva upp allt.
Men kan skriva om vad vi ska göra idag!
Det är Chiles nationaldag idag!/ El 18 de Septiembre hoydia!♥
Mamma och Osiel håller på att göra chilenska empanadas/piroger. Det kommer att bli jätte gott och de ska komma lite folk. Tråkigt att inte Valentina, Gisela och Micke kan komma :(

En annan sak som jag kan berätta är att en speciell hund har varit här nästan hela veckan. Och han har verkligen gjort hela min vecka!!! Och de ärrr Ziggy!!
Älskar när han är här..
Älsakr digg mest av allt!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0