...

Hello people!
Har haft påsklov, asså förra veckan.
Men hela veckan var jag "magsjuk". Alla sa att jag inte hade magsjukan..
Kunde inte äta på hela veckan.. Och eftersom jag inte åt så gick jag ner 5 kg.

Idag var jag hos min husläkare.. Och han tror att de är Magkatarr. Vet inte exakt vad det är, men fick några tabletter jag ska ta i 10 dagar!
Hoppas de går över.
Börjar tröttna på att äta kycklingsoppa. De är lixom de ända jag kan äta, och en halv macka. de blir jag lixom mätt på.

Men ska inte klaga så mycket. De är människor som har de sämre än mig.
Jag ska nog stanna hemma imorgon också. Får se om jag går på fredag. Men ska försöka.

Nu ska jag byta säng lankan. Sen får vi se vad jag ska göra..
Chaoo! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0