1 Februari!

Idag är det 1 Februari! Det närmar sig till sommaren. Wiihoo!
Idag var jag i skolan, vi hade So och sen matte! vi slutade vid 1.

Det är ju Onsdag så jag dammsugde idag.
Nyss var jag ute med ziggy i 40 min. Det blev en lång promenad. Det ska tydligen bli kallare än vad det redan är.

Vet inte om jag har berättat, men vid sommare så ska mama åka till Chile. Hon ska fira sin 50 års dag med abuelita. Då ska jag stanna här hemma med Valentina som kommer att vara min "mama" då.
Jag vill också följa med men det får jag inte. Det ska tydligen vara barnfritt så mama inte behöver oroa sig för mig. Men de kommer säkert bli kul här hemma. Hoppas jag ;)

Nu ska jag lägga mig, är skit trött. Hoppas jag somnar och sover hela natten!


Lovley, Mambo, Leya, Ziggy och kaney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0