10 Februari!

Hello!
Det är redan Februari! Jag har inte bloggat för har faktiskt inte varit inne på datan på väldigt länge känns det som.
Jag har varit i skolan nästan varje dag.. Har börjat blivit väldigt trött. Vet ej varför?
Har varit på min paraktid på måndagar. Det är nog det tråkigaste som finns! När jag var där var jag bara där i 4 timmar. Men dom vill att jag ska vara där heltid! Asså driver dom med mig!?!?! Kommer aldrig palla med de. Dom e sjuka hela gänget.

Tråkigt att två tjejkompisar i min klass ska sluta. Riktigt tråkigt. Men får väl klara mig utandom! ;)

Idag har jag och mamma möblerat om i mitt rum. Jag har fått ett nytt skrivbord av Ossy. Riktigt fint!

som det typ ser ut nu!

Igår var jag ute med Marre och cristian. Tror jag inte har skrattat så mycket sen länge! En riktigt skön kille! Vi var på ett dagis i närheten där vi bor. Vi lekte med ziggy. Den som kastade tennisbollen längst vann. Tror jag dog! Dom gjorde verkligen min dag!

Nu är det jag som tar hand om Ziggy, och det är snart dags att gå ut!
Kommer nog inte att skriva idag mer. Så det blir imorgon hoppas jag!

Chaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0