Alla <3-dag!

Som ni alla vet så är det en "speciel" dag.. hahah
Idag var jag hemma, har små firat de med en god middag med familjen. Mysigt!

Så jävla tråkigt att det har börjat snöa igen! Börjar bli riktigt trött på det faktiskt. Men vad ska man göra åt de. Nu sitter jag här med ziggy, han är så himla gosig. Älskar honom mer än allt annat i världen. Han gör mmig alltid glad!!<3 Vad skulle jag göra utan dig?


Lite tidigare idag så var syster M här! vi kollade igenom lite gamla foton som vi har här hemma. Vi båda skrattade så mycket så inte kunde andas! Alla såg så roliga/söta ut!
Ett foto vi skrattade mest åt:

Hahaha.. De är min kusin och min bror när dom var små!!


Jag som liten. Värsta kinesen!!


Och roxana som liten! :)

Nu ska jag lägga mig! Är ass trött. Imorgon har jag bara tråkiga lektioner kvar. men måste försöka gå på dom. God natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0