Gott Nytt år!

Tjenare..
Nu är det 2012!! Hade ni kul på nyår? Det hade iallafall jag. Vi firade det här hemma, som vanligt. Dom som var här var Valentina, Gisela, Marcello, Andreas, Mariana, Raffe, Tazz, Tass pojkvän och Ida. Mamma och Ozzy åkte på kryssning hela helgen. Så det var första nyårsafton utan min mama. 
Men först åt vi, vid tio i tolv gick vi ut till månhästarna och kolllade på raketerna.  Gick in sen och åt dessert. Sen hade vi det bara mysigt och pratade och skit. 

Vi hade oxå ett "hunddagis" här. Dom hundarna som var här var Ziggy, Nala, Leya, Kiara och Romeo. Då blev det ännu mysigare. 
Jag gick och la mig vid 5-6 på morgonen. Vaknade vid 9 på morgonen. Sov typ 3 timmar. Nice!!

Dagen efter så satt jag, Valentina och Andreas på soffan hela dagen, kollade på tv och åt pizza. Det var skit kul för både Valentina och Andreas var bakis. Love it!! :)

Idag har jag varit med Valentina och Gisela här hemma. Samma som igår bara suttit framför tvn. Dom gick vid 1. Så sen dess har jag fixat lite mitt rum. typ som satt upp hyllor, fixat en ram, och fått en ny säng. 
Men nu ska jag bara ta det lungt. 

Tror att jag ska till Liljeholmen imorgon och köpa nya byxor.

Tog inte bilder på nyår. Glömde helt bort de.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0