Min helg!

Nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på när Ziggy snarkar! Wihoo!

Nu ska jag berätta vad som hände nu i helgen. Jag var i Täby som sagt. Först var vi i Täby centrum och kollade runt, sen åkte vi hem och kollade på tv, käkade och gick ut med hundarna. Känns skönt att vara borta lite. Vi hade det jätte mysig och roligt. Jag skrattade så mycket när vi var på väg hem till hägersten, tror jag var nära på att dö!
Några bilder på djuren hemma hos R.
 

Idag har jag bara varit hemma, är förkyld och de bränns i halsen. Bäst att stanna hemma då.
Imorgon ska jag till skolan, ska hem tidigare för ska följa med storasyster på en ögongrej.

Men ska lägga mig nu..
Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0