Min vecka!

Tjo!!
Nu ska jag skriva lite vad som har hänt.
1.Förra veckan sov Valentina här. Skönt att hon var här.
2. Jag klippte Valentinas hår! Hon gillade det oxå. Nice!
3. Jag klippte Giselas hår..

4. Mariana fixade en ny header till mig. Love it. TACK marre!

5. Jag och Gisela var på bio och kollade på en av de bästa Disney filmerna.. Joo Lejonkungen i 3D. A Awesome movie!!


De var väl det som hände den veckan. Lite mer saker oxå.

Idag var det första dagen i skolan efter jullovet. Hade ont i magen som fan. Men tänkte inte så mycket på de efter som jag spenderade hela dan med Filiz och Haukar.
Lite skönt att vara tillbaka till skolan. Inte bara sitta hemma hela dan.

Själv måste jag tvätta också!!! Mina kläder börjar ta slut.
Nu tycker jag att jag har tagit upp det mesta. Så hej då..
Skriver imorgon!!

Ni får en bild på Ziggy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0