10 Juni

Tjabba!
Iförregår åkte vi inte till stan, vi åke istället till skärholmen.
Vi åkte bara till Arken zoo. Den ligger där vid Ikea/Kungenskurva, den var riktigt stor och bra.
Så marre köpte lite saker till sina hundar.

Dom två senaste dagarna har jag kollat på EM! De är kul ibland och tråkigt ibland. Men vad ska man annars göra..

Har jag duschat! Tänkte åka till O´learys till mina syskom, skulle hämtat en sak för typ två dagar sen. Men jag orkar inteee!! Nu måste jag kolla klart på Förhäxat! DE var länge sen jag kollade på de. Om jag blir klar kan jag juu lämna tbx den till Gisela! 

PS! Idag spela Spanien mot Italien! Vet inte exakt vem jag ska heja på.. 
Missa inte matchen! 17.55 på 2:an.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0