Today

Matchen slutade nyss. Förvånade inte mig alls att Sverige inte vann. När vinner dom lixom..(:
Nää men dom spelade bra.

Var som sagt i Liljeholmen idag. Fick hem mig två par strumpbyxor. Wiiihoo! Vi gick förbi min syrra, fick en mascara av henne. Hon hade köpt fel, så jag fick den (:
Hittade jätte fina saker i alla olika affärerna, eftersom jag aldrig (då menar jag ALDRIG) äger pengar, så gillar jag inte gå i affärer. Jag blir kär ganska fort.

Nu ska jag följa med Marcello å ziggy ut! Liten kvällspromenad!
Sen ska jag ta bort sminket, borsta tänderna sen lägga mig!
God natttt!!! <3


Hahah ziggy ville aldrig kolla in i kameran, han gillar inte blixten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0