Trötter?

Hej!

Är ganska så trött, både trött som att sova och trött på alihopa!
Jag vaknade vid 5-6 imorse och kunde inte somna om.. Så vid 7 så gick jag och duscha.
Efter de satte jag mig på soffan och såklart så somnade jag. Vaknade igen vid 15.00! Sjukt!

Just nu vet jag typ vad som kommer hända på sommarlovet, eller för mig är de inte sommarlov..
Mamma och Ossy ska åka till Chile. Då första två veckorna ska jag följa med Gisela och hennes kompis till hennes land. Sen så kommer jag förhoppningsvis göra något men Valentina oxå!

Jag trodde allt hade fixat sig. Men nu kommer det bli ännu mer krångligare..

Snart så kanske jag och Mariana ska på bio, om hon ringer. Hon kanske har somnat?
Vi ska se något om underjord? Dom som är med har iallafall konstiga dräkter, typ rymddräkter.


Jag vill oxå åka till Chile! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0